Your heart is alive

Har flest besökare då jag inte bloggar så få börja bli bättre, dock hatar jag min design så om någon är skillad på koder och sånt skit kan ni ju säga till för hatar
min rubrikstil men får det inte att funka o byta och alla känkar är rosa o fula så blir bara arg ! 
 
Igår lagade jag plättar till middag, men åkte jag till Erica, vi gjorde inte så mycket, åkte till söderby och köpte massor, o sen åkte vi till skolan och kollade på när 5
killar åkte fram och tillbaka 20 ggr, vi åkte till lumparsund och träffade Tobbe, vi åkte hem och sov, 12 timmar, skönt. Vaknade och gick
till hästarna, dracksaft och åkte hem , nu har jag försöktskrubba bort all färg från Turkiet och smörja in mina ben för såg ut som en ödla igår.
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar