break my stride

Ledsen för denna värdelösa uppdatering, har inte några bilder att bjuda på heller för har bara fotat med min systerkamera de senaste
dagarna och min dator har kraschat så ni kanske förstår .
 
Igår steg jag upp kvart i 7 och åkte lite bil, åkte till stan senare och hängde med pojkvän sen åkte vi moppebil hem till mig och hängde med
mamma&Tomas och sedan åkte de till Helsingfors så vi jag lagade kycklingtortillas och sen kollade vi på film och käkade inte b&j's..
Badade lite bastu och sov sedan, och idag lagade jag frukost på altanen och sedan gick vi ner till bryggan där vi solade och badade
och ni skulle se hur vit rumpa jag har nu, och min rygg är typ svart. Nu är jag hemma hos Niki och blir här inatt, tja.
cyklade iväg på vår slingriga grusväg och plockade massvis med smultron o käkade lite glass med familj, gillar sommaren