Hello sunshine

Hejsan alla. Nu har jag fixat hela kvällen med mina gamla blogg men orkar inte längre så kör på den här bloggen tills jag får en ny dator!
Tänker inte börja med någon tillbakablick på vad jag har gjort under dessa 2 månader mer än att jag har
  • börjat nya skolan, Handels, chillmakrill
  • börjat tjata till mig en ny vovve
  • börjat få tillbaka min gamla hårlängd
så mycket mera har inte hänt ,haha. Just nu ligger jag i min säng med min andra favoritgrabb och väntar på Niki som har varit på fekkefekkefekke hela
jävla kvällen så jag har haft sällskap av roliga yt-klipp, popcorn, massa tårar och bloggsatan, haha jävla nolifer. Men imorgon blir det dock jävla bra !
Höst är det också, om det undgått någon,men fick mess av Niki nu att han är på väg hem så ska ta tillvara på min sista timme som ensam hemma, creapy.